23 Şubat 2007 Cuma

HAMSİ ŞİŞ

muhteremle afiyetle
Balık yiyemiyorum ama arada balık yiyenlere de böyle güzellikler yapmak gerek, bizimkiler bu hamsi şişlere bayıldılar.
Mızmızlanarak balık yiyen (kime çektiyse😊) kızım bile severek yedi.
Tabakta balıklar, bir varmış bir yokmuş oldular.
Ben işim kolaylaşsın diye hamsilerin bazılarını bütün rulo yaptım ve sardım ama olmadı.
Sabit durmadılar, şişten kopup döküldüler.
Siz siz olun hamsiyi temizledikten sonra mutlaka ortadan ikiye ayırarak rulo yapın.
"Afiyetle Kalın"

HAMSİ ŞİŞ;
Malzemeler;

1 Kilo hamsi,
1 su bardağı mısır unu,
Kızartmak için,sıvı yağ-tuz.
Hamsileri dizmek için şiş.
HAMSİ ŞİŞ TARİFİ;
Hamsileri kılçığından temizleyin.
İyice yıkayıp süzün, tuzlayın.











Tam ortasından yukardan aşağıya ayırın, mısır ununa bulayıp rulo yapın, şişlere dizin.


Kızgın sıvı yağda arkalı önlü kızartın.
"Afiyet Olsun"


*Muhteremle Geziye güncellendi,
Kışın çekilmiş Abana resimlerini örnek alarak aynı yerlerin yaz aylarında resmini çektim.
Yaz-Kış Abana resimlerini görmek için, bakınız;
Muhterem'le Geziye-Yaz-Kış Abana 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...