13 Haziran 2008 Cuma

İSMEK FESHANE SERGİSİ 2008-YEMEK BRANŞI


İsmek, geleneksel hâle gelen Feshane sergilerinin 11.sini 7 Haziran'da Feshane Kültür Merkezi'nde açtı.
Geçen yıl ki sergiye gidememiştim ama teyzemin kızının çektiği resimleri gezi sayfamda yayınlamıştım.
İstatistiklerime bakıp, İsmek sergilerine çok talep olduğunu görünce bu yıl ki sergiyi kendi gözlerimle görüp, resimlerini çekmeye karar verdim.
Çarşamba günü sergiye gittim, hafta sonu olmadığı için çok kalabalık değildi, rahat rahat dolaştık.
Bol bol resim çektim yaklaşık 1.100 adet : )
Kendini kaptırmak buna deniyor herhalde, bilgisayara yüklemem bile uzun bir zaman aldı.
Sergiye gidecekseniz rahat ayakkabılar giymeyi, yanınıza su almayı ihmal etmeyin.
Çok büyük bir mekan ve gezilecek o kadar çok bölüm var ki yorgunluktan bitâb düşebilirsiniz.
II.Mahmut salonunu, Haliç salonunu, Küçük Bedesteni ayrı ayrı gezin.
Serginin 7-15 Haziran 2008 tarihleri arasında olacağını ve Pazar günü son gün olduğunu hatırlatmak isterim, gitmek için bu fırsatı kaçırmayın.





Sergide çok sayıda branş var ama Muhterem'le Afiyetle bir yemek sayfası olduğu için sergide ki yemek branşının hazırladığı stanttan resimler yayınlamak istedim.
Birde Osmanlı Mutfağı'na ait bir stant vardı, onun resimlerini de yine buradan yayınlayacağım.
El işleri ve diğer branşları Muhterem'le Geziye sayfamda görebilirsiniz.
Bakınız; Muhterem'le Geziye-İsmek Feshane Sergisi-2008


Feshane'ye nasıl gidebilirsiniz?
(bu yazı Feshane'nin kendi sitesinden alınmıştır)
Feshane'ye Taksim, Levent,Mecidiyeköy,Eminönü ve Atatürk Havalimanı gibi önemli merkezlerden çevre yolu kullanılarak 5 ile 25 dakikada ulaşmak mümkündür.
Üsküdar'dan Feshane'nin komşu olduğu Eyüp iskelesine her saat başı karşılıklı şehir hatları vapur seferleri vardır. Ayrıca İstanbul'un çeşitli noktalarından özel tekne seferleriyle konuklarınızı doğrudan Feshane'nin kendi iskelesine ulaştırabilirsiniz.
E-5 ve TEM Oto Yollarına direk bağlantıya sahip olması Feshane'nin bir başka avantajıdır.

*Üstteki yazıyı Feshane'nin kendi sayfasından aldım,yazıda sadece özel araba-tekne veya vapur seferlerinden bahsedilmiş.
İyi güzelde biz her zaman özel arabayı bulamıyoruz,üstelik Avrupa yakasında oturanlar için tekne ve vapur durumu yok.
Bende yazıya İ.E.T.T'nin Eminönü'nden kalkan otobüs hattının numarasını vererek,otobüsle gelmek isteyenlere bir kolaylık yapayım dedim.
İ.E.T.T 'nin Eminönü'nden kalkan 399 B - 399 C - 399 D hat numaralı otobüsleri Feshane'nin tam önünde ki duraktan geçiyor.
Ayrıca aktarmalı olarak pek çok seçenek var.
İ.E.T.T'nin Oraya nasıl giderim? sayfasına tıklayarak,bulunduğunuz yerin durağını ve gitmek istediğiniz durağı yazarak hatları öğrenebilirsiniz.



Yemek sunumları;


















Pastalar;




Bunlar da ekmek çeşitleri,altta ki ekmekler jöleli ekmek çeşitleriymiş, sanırım sadece show amaçlı standlarda güzel bir görüntü vermesi için hazırlanıyorlar.





Masa düzenlemesi;

Bir sonra ki yazı ve resimlerimiz Osmanlı Mutfağı ile ilgili hazırlanan stanttan olacak.

"Afiyetle Kalın"

9 yorum:

  1. Çokk güzelmiş Muhteremcim, sayende ordaymış gibi oldum ama mutlaka görmek lazım bu sergiyi..İnşallah seneye bu fırsayım olur,
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. ay super goruntuler bittim hele dekorasyonlar muhtesem canim

    YanıtlaSil
  3. Adsız08:31

    merhaba canım görüntüler süper çok zevkle inceledim.benim haberim yoktu.gitmeyi çok isterdim.kısmetse seneye inşallah.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Muhterem,resimler cok güzel.Bu güzel paylasimin icin tesekkürler.Güzel bir pazar gecirmen dilegiyle,sevgiler....

    YanıtlaSil
  5. çok gitmek istemiştim ama bir türlü olamadı..kısmet değilmiş..sayende gitmiş kadar oldum cnm....güzel bir sergiymiş.değişik sunumlarla karşılaştım..teşekkürler cnm.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. Adsız00:52

    Sevgili Muhrem Hanım ben bu yıl İsmekte yemek kurslarına katıldım. Gerçekten çok güzel bilgiler edindik, Hocamız ve arkadaşlarımızla edindiğimiz dostlukların tadı ise bambaşka. Vakti ve ilgisi olan arkadaşlara gerçekten tavsiye ederim. sevgiyle....
    Nagihan A.

    YanıtlaSil
  7. Adsız19:48

    2 yıl önce ben de İsmek kursiyeriydim ve böyle bir sergiye de katılmıştım, gerçekten çok süper oluyor değil mi? Fotoğraflar da kendini anlatıyor zaten, sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Adsız23:06

    Öncelikle farklı bir şey bakarken internette sitenizi gördüm ben ismek yemek branşlarının teknik rehberiyim adım Deniz bu güzel yorumlar ve sizin resimlerimizi yayınlamanızdan dolayı öğretmen arkadaşlarım ve kendi adıma teşekkür edrim .Çok hoşuma gittiğini itiraf etmek isterim .Bu yönde bilinçli olmayı isteyen herkesi kurslarımıza bekliyoruz (bütün kurslarımız ücretsizdir)Tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Deniz Hanım'a,
    Yorumunuz beni çok sevindirdi.
    Sergide gördüklerim takdire şayan çalışmalardı,başarılarınızın devamını diliyorum.
    Bu resimler ve bilgiler sayesinde kurslardan faydalanmak isteyenlere
    bir parça faydam olursa ne mutlu bana.
    Diğer branşlardan da çok resim çektim ama önce yemek branşını yayınlamayı uygun buldum.
    Diğer branşların resimlerini de sanırım sonbaharda yayınlama fırsatı bulabilirim.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...