25 Ağustos 2009 Salı

İFTAR YEMEĞİ 2009

Bu yıl aile içinde ilk iftar davetini ben aldım.
Annem Abana'dan henüz dönmediği için ne yazık ki katılamadı.
4 kardeş, eşlerimiz ve çocuklarımızla Cumartesi günü bir araya geldik.
Ramazan sıcaklara geldiği için çok ağır yemekler yapmamaya veya az çeşit yapmaya karar verdik.
Fakat herkes bütün gün oruç tuttuğu için "acaba az mı olur?" diye düşünerek az yapmayı başaramadım.
Normal yemeklerden farklı olarak mönüde bir tek sebze yemeği yoktu.
Yaz aylarında ki vazgeçilmez salatam yoğurtlu semizotu yine masada ki yerini aldı.
Bu arada;
Çay davetleri neysede ben yemek masalarının resmini çok zor çekiyorum, sanırım diğer iftar masalarımın resmini çekemeyeceğim : (
"Afiyetle Kalın"
İFTAR YEMEĞİ MÖNÜSÜ;  
Masadakiler;

Yoğurtlu Semizotu Salatası


Mantarlı Gül Böreği


Göbek Salata

Yemekler;

Kırmızı Mercimek Çorbası


Pirinç Pilavı


Et Kavurması


Vişne Kompostosu - Kola - Fanta

Tatlı Olarak;

Hazır Baklava Yufkasından Sütlü Nuriye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...