18 Haziran 2010 Cuma

2010 İSMEK FESHANE SERGİSİ-AŞÇILIK

13. İsmek Feshane Sergisi'ne Salı günü gittim.
Sergiden bol bol resim çektim.
Sergi ile ilgili izlenimlerimi yazdığım ve pek çok branştan karma resimler yayınladığım yazıyı görmek için, bakınız; 13. İsmek Feshane Sergisi
En çok talep gören "El Sanatları" branşlarından ve bazı diğer branşlardan resimler çektim.
Her yıl sergiye gidince uğramadan duramadığım "Yemek Branşı" bu yıl "Aşçılık" olarak yer almıştı.
Osmanlı Mutfağı'na ait bölümü ise ne yazık ki göremedim, ya hepsi aşçılık çatısı altında birleşti yada ben sergide ki yerini göremedim.




Aşçılık standı, muhteşem yemek takımları ve aksesuarlarından oluşan masa düzenlemesi, Türk Mutfağına ait pek çok tarifi ve interaktif yemek yapımları ile sergide yer almıştı.

Sergilenen yemekler, hazırlanan muhteşem masa, yemek takımları çok güzeldi.
Ayrıca biz standdayken aşçılık hocası koko star hazırlayarak standdaki ziyaretçilere ikram etti.
Akşam 17.30'da da börek hazırlayacaklarını ilan ettiler.
Anlaşılan sergi boyunca bu tür interaktif uygulamalara yer verdiler.

Ben sergiye Salı günü gittim, Çarşamba günü de İkbal Gürpınar programını canlı olarak Feshane'den sunmuş.
Aşçılık bölümünden ve diğer yerlerden çok güzel görüntüler çekmişler.
Programın videolarını izlemek için, tıklayın.





Aşçılık bölümünün hazırlayıp, sunumunu yaptığı yemeklerden resimlerle sizi başbaşa bırakıyorum.
Unutmayın, sergi Pazar gününe kadar açık.

Kaplama Pasta-III. Ahmet Çeşmesi



Beykoz Kebabı

Piliç Sarma

Rezene Göbeğinde İç Bakla

İmam Bayıldı Üçlüsü

Kuzu Sırtı

Enginar Kalbi Dolması

Kakuleli Tavuk Köftesi

Meze Tabağı

Topik

Hanım Göbeği

Ekmek Kadayıfı

Sütlü İrmik Tatlısı

Armut Tatlısı

"Afiyetle Kalın"

6 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel. Bilgilendirmen için teşekkürler.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Canım ne güzel bir paylaşım olmuş,ellerine sağlık,sevgilerrr....

    YanıtlaSil
  3. ÇOK GÜZEL KARELER .CANLI GÖRMEK İSTERDİM.YİNEDE SAĞOL PAYLAŞTIĞIN İÇİN.YOKSA HİÇ HABERİMİZ OLMAZDI.

    YanıtlaSil
  4. Bende televizyondan izlemiştim kanal 7 de ,harika bir sergi cidden..

    Kiraz şeklinde bisküvi ile yapılmış çok hoş bir tatlı vardı hatta iclal aydın tarifinide almıştı , işin içinde gıda boyası olmasa çok şeker bir görünüme sahipti ..:)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. amanın ben bunlara bayıldım bayıldımm harika görüntüler

    YanıtlaSil
  6. Bayildim bu görüntülere... Keske ben de gezebilseydim,,,, Hele o kaplama pasta... Harika..... Sagol arkadasim, bu sahane görüntüleri paylastigin icin.... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...