2 Ağustos 2011 Salı

KASTAMONU'DA İFTAR

Dün akşam ilk iftarımızı oğlum ve kızımla birlikte Kastamonu'da açtık.
Daha önce bahsetmiştim, bu yıl yaz tatilimizi Kastamonu'da oğlumun yanında geçiriyoruz.
19 gündür çok güzel günler geçirdik fakat yarın sabah ayrılık vakti, biraz da köyde durmak için yarın sabah kızımla birlikte köye gideceğiz.
İstanbul'a ne zaman döneceğimiz halen belli değil.
Bu yıl Kastamonu'da oğlumun sayesinde daha önce hiç gitmediğim yerlere gittim.
Tam turistik bir gezi oldu.
Burada geçirdiğimiz günleri gezi sayfamda ayrıntılı olarak yayınladım, bakınız;
Muhterem'le Geziye-Kastamonu Tatilimiz

Havalar Kastamonu'da 2 gündür oldukça güzel geçiyor.
Hatta bugün hava yağışlı ve serin, çok rahat oruç tutabiliyoruz.
Bugün İftar 20.11'de, sahur 03.46'da.

İFTAR MÖNÜMÜZ;Mantar Çorbası

Zeytinyağlı Patlıcan Yemeği
Kıvırcık Salata

Pratik Yufka Mantısı

"Afiyetle Kalın"

9 yorum:

  1. ELLERİNE SAĞLIK SÜPER Bİ İFTAR OLMUŞŞŞ

    YanıtlaSil
  2. afiyet bal şeker olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok lezzetli en önemlisi sevdiklerinizle birlikte bunları paylaşıp oruçlarınızı açmak hayırlı ramazanlar sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir iftar olmuş öyle.
    Ellerine emeklerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  5. bugün aklımdan geçiyordu sizin pratiik yufka mantısı:))ellerinize sağlık çok lezzetli görünüyo sofranız...daim olsun..sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Muhterem Hanım,
    Ramazanı Şerif'iniz hayırlı olsun inşallah. Çok güzel bir tatil yapıyorsunuz maşallah. Resmen imrendim:) Darısı ramazandan sonra başıma diyorum. Kızınuzda yanınızda ne güzel:) Maşallah. Rabbim huzurunuzu bereketinizi artırsın inşallah..

    YanıtlaSil
  7. iftar menusu icin ellerinize saglik cok guzel gorunuyolar
    Hayirli Ramazanlar

    YanıtlaSil
  8. ablacımm kastamonudamısınnn??
    ayy ne güzelll:) çok rahat geçiyor dediğin gibi çok şükür:)
    merkeze yolun düşerse beklerim ablacımm:)) uğramadan gitme:)

    YanıtlaSil
  9. Deniz'e;
    Sevgili Deniz,
    Ben bu yazıyı yazdıktan sonra köye gittim.
    Orada da internet bağlantısı olmadığı için 1 hafta gelen yorumları görmedim.
    İstanbul'a gelince yorumunu gördüm.
    Bu sene görüşemedik ama İnşallah önümüzde ki sene Kastamonu'da görüşebiliriz.
    Bu yıl ben Kastamonu Merkez'deyken sen balayındaydın, sonra ben köye gittim ve oradan İstanbul'a döndüm, görüşmek kısmet olmadı.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...