23 Nisan 2012 Pazartesi

IBATECH 2012 PASTA FUARI-3.BÖLÜM

5.Uluslararası Ekmek, Pasta Makineleri, Dondurma, Çikolata Teknolojileri Fuarı'na ait resimlerin 3. ve son bölümündeyiz.
Bu bölümde yine pasta çeşitlerini, çikolatadan hazırlanmış tasarımları ve hazırladığım videoyu izleyebilirsiniz.




Bu pastaya bayıldım, renklerin güzelliğine ve fikre hayran oldum.
Üstelik yapımı çok zor değilmiş gibi duruyor, belki kızımın doğum gününde buna benzeyen ama kesinlikle daha mütevazi bir pasta hazırlayabilirim.















Esprili bir düğün pastası : )


Bu stant da pasta süsleme aksesuarları yer alıyordu.














Bir fuarın daha sonuna geldik, darısı 2014 yılında düzenlenecek olan fuarın başına!...
Her fuara bir video hazırladım, bu seneyi de atlamayalım, iyi seyirler;


Ibatech 2012 Pasta Fuarı ile muhteremlegeziye

2 yorum:

  1. fotoğraflar çok güzel paylaşımın için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. Canim paylastigin icin tesekkürler cok güzel .Pastalar cok zahmetli ve harika görünüyor ben camiye bayildim.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...