27 Mart 2015 Cuma

ÇAY MASASI-25

tea table
Şunu fark ettim ki son dönemlerde benim misafirlerim hep kahvaltıyı tercih etmiş.
Hep kahvaltıda misafir ağırlamışım.
Bu yüzden bol bol kahvaltı resmi yayınlayıp, çay masası resmi yayınlayamıyorum.
Çay misafirlerine hazırlanmak, kahvaltı misafirine hazırlanmaktan daha kolay, çünkü önünüzde koca bir sabah ve öğlen var.
Öğleden sonra 13 veya 13.30'a kadar bütün işlerinizi bitirmiş, rahatlıkla hazırlanmış oluyorsunuz.
Bu çay masasını Ocak ayında hazırlamıştım, resimleri yayınlamaya bugüne kadar fırsatım olmadı.
Cocostar keki ve tepside içli köfteyi yeni öğrendiğim günlerdi, menüyü oluştururken bu iki tarifi tercih ettim.
Börek olarak bezelyeli zarf böreği, poğaça olarak gül kalıbında mayalı poğaça, salata olarak tavuklu tel şehriye salatası, kurabiye olarak tahinli kurabiye hazırladım.

çay masası için ne hazırlanır?

çay masası menüsü nasıl hazırlanır?
ÇAY MENÜSÜ;
Tarifin ismine tıklayarak, tariflere ulaşabilirsiniz.








çay masası menüsü
"Afiyetle Kalın" 

2 yorum:

  1. Adsız18:08

    Elinize sağlık her şey çok güzel görünüyor. yıldız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Yıldız Hanım,
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...